söndag 20 november 2011

Ännu en dimmig dag

6 kommentarer:

  1. ...och samma promenad.....?
    ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder både på förra och detta inlägget. Dimman är ju så tät så att det nästan ekar.
    Kram Pella

    SvaraRadera
  3. Beautiful composition of your misty and mystical landscape Sophia! Lovely! Poetic. Kram/Carol

    SvaraRadera
  4. Dimman är verkligen vacker men inte på motorvägen där jag hållit till under några dagar nu. Lååånga köer blir det. Att jag sen åkt på överansträngning av ögonen och ser allt som i en dimma gör det inte lättare - kanske lite vackrare!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Smukt tågebillede.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  6. Ett landskap så annorlunda mitt.
    Kram

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia