måndag 11 mars 2013

Sår

Sår och längtar efter varmare väder, ute snöar och fyker det.

4 kommentarer:

  1. Ja det där känner jag igen!! :)
    Nu har jag läst ikapp och vilka härliga bilder från mässan, jag tycker det har varit ovanligt tyst om den i år, eller så är det kanske jag som halkat av banan lite. Känner mig lite off trädgårdsvärlden just nu men arbetar mig sakta in igen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lätt att halka av i den här bistra vintern..kram Sophia

      Radera
  2. Hej Sophia
    Ja, der er ikke meget forår i luften, heller ikke i Danmark. Jeg har også sået tomater, persille, pelargonier og tagetes. Mine tomater er allerede lange og strækker sig efter lyset. Heldigvis skinner solen i dag, håber det samme hos dig
    Hilsen Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej forår er det ikke, isnende koldt, i nat -14°. Men solskin idag, skønt! hilsen Sophia

      Radera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia