torsdag 9 mars 2017

Vårens föredrag

I veckan höll jag föredrag hos Tjörnedala trädgårdsförening. Den 5 april håller jag föredrag på Sjöbo bibliotek om "Mina trädgårdar", om hur jag skapade en trädgård på en ganska blåsig och förfallen plats och hur jag skapar min nya trädgård. Den 26 april håller jag och min man Martin Stoltze ett föredrag på Simrishamns bibliotek om "Natur i trädgården", om hur du skapar en både vacker och insektsvänlig trädgård, och hur du kan använda vilda växter i trädgården och ta inspiration från naturen till din trädgård. Till vardags jobbar jag och Martin med natur och trädgårdsvård i företaget Drakängen, om det kan du läsa HÄR. Och slutligen den 3 maj håller jag föredrag i Broby om "Natur i trädgården". I förbindelse med föredraget i Broby ställer jag ut foton på biblioteket där. Varmt välkommen!

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde.. Våren er en herlig tid!

    Klem, Ida

    SvaraRadera
  2. If you're trying to lose kilograms then you certainly have to jump on this brand new tailor-made keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are powerful, decent, cost-efficient, and delightful.

    Since their first launch in early 2019, thousands of people have already transformed their body and health with the benefits a great keto meal plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto meal plan.

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia