onsdag 6 februari 2013

Vinter igen

Så blev det vinter i Skåne igen!

7 kommentarer:

  1. Oj, har även ni i Skåne drabbats av vintersmittan igen. Men lika bra att det kommer ner nu och inte när våren anlänt.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  2. Säger detr samma som Törnrosa. Trodde att Skåne var fredat. Här är det tjockt med snö - märkte inte ens att det började snöa.

    Härlig blogg och fina bilder. Hittade hit genom "Vid Vätterns strand" och kommer gärna tillbaka.

    Ha det fint!
    //Linda

    SvaraRadera
  3. Jaha, jag trodde det var full vår hos er. Vintern håller i sig även där alltså...Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ja fy tusan! Och nyss gjorde jag som du, vårstädade lite i trädgården, nu är allt täckt av ett tjockt lager snö igen. Det döljer i och för sig allt det fula - sorkhögar och annat elände - men jag hade ändå gärna sett att det inte föll mer snö.
    Har läst ikapp och njutit av dina sjö- och snöbilder. Vackra, naturligtvis!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Va! Ser jag rätt? Hat ni också stenmurar och snö i skåne. Grattis till boken. Där har vi något att se fram emot.

    SvaraRadera
  6. Ja, det är samma här i London. Det blir fleece och filt!
    Varm kram Ingrid

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia