söndag 5 juni 2011

Underbart är kort

6 kommentarer:

  1. De är så vackra och sköra.

    Vad kul att ni är färdiga med er fina projekt. Jag ser fram emot att se resultatet.

    SvaraRadera
  2. Så sant, så sant! Det gäller att njuta av stunderna.

    SvaraRadera
  3. Ja, särskilt vallmo är ju kortlivad. Men viss finns det långblommande växter som också är underbara, som tur är!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  4. ...men intensivt! Jag fick rysningar av dina vandrings-bilder. Såå vackert!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är de fina....ser ett helt fält som är rött av vallmo när jag åker till stallet just nu....
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  6. härligt spökliga bilder!
    som i en dröm!
    ha de bra i värmen
    susanne

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia