torsdag 8 mars 2012

och idag snö...


8 kommentarer:

  1. Ja, vilket bakslag :-(
    Ett vackert foto i alla fall


    Http://evablomgren.worldpress.com

    SvaraRadera
  2. Förvandlingen går snabbt.
    Vi har detsamma här i dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackert bakslag tycker jag. Vilka vackra vyer du har där du bor.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  4. Vackert värre, men som tur är är snön nog borta imorgon...jag vill ha vår!!! :o)
    Kram Lydia

    SvaraRadera
  5. Det er i sandhed rigtig tidlig vår med svingende vejr!

    Ha´en god aften
    Birgitte

    SvaraRadera
  6. sååå mycket vackrare med snö:)

    SvaraRadera
  7. Ja fy vilken chock man fick den morgonen - tur det försvann snabbt!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Typiskt, men det är smällar man får ta! Våren verkar ändå ligga i startgroparna och jag misstänker att det ser helt annorlunda ut den här veckan?

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia