måndag 24 juni 2013

Snyggt i dikeskanten


8 kommentarer:

  1. Håller med om att de är fina i dikena men i mitt trädgårdsland är de ett gissel.
    Ha en fin sommarvecka.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så vakkert bilde og nydelig blomst.
    God mandag fra Marit.

    SvaraRadera
  3. Smukke blomster.
    Fint regnvejrsbillede.
    Ha´ en god dag.

    SvaraRadera
  4. Som jag har bläddrat i Paradiset. Vilken härlig bok och underbara bilder! Inspiration i massor vilket jag tackar alldeles speciellt för det här lite småsega trädgårdsåret! Bäcktisteln hittade jag på Åbergs förra året och föll som en fura. Så nu springer jag ut nästan varje kväll och tittar på den i motljus.. perfekt!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tycker om Paradiset och roligt om bäcktisteln kan spridas lite, den är snygg:-) kram Sophia

      Radera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia