söndag 20 december 2009

Och det bara snöar mer och mer...


Snön vräker ner här, vägen var stängd i dag igen, jag och min mellandotter bestämde oss för att ta oss till vår lokala Ica affär ( 3 km bort) jag på skidor och dottern till häst och bägge två utstyrda med ryggsäckar. Det var fint dit, alldeles tyst snö och lite snöfall. Vi mötte inte många människor på vägen, en lastare som flyttade snödrivor och några få bilar, hem var det motvind och kraftigt snöfall, det var lite jobbigare. Fast jag måste erkänna att jag tycker att lite lagom äventyr är kul.
Inlägget hann aldrig bli klart i går, i dag går det att komma ut, men sedan verkar det som om mera snö väntar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia