söndag 7 mars 2010

Vad man kan hitta i växthuset tidigt i mars.






2 kommentarer:

  1. Fasanen var ju mindre kul... en av `mina´ hönor höll på o skrämma slag på mig idag... Satt ute o läste o så skulle jag bara gå o kolla lite på andra sidan trappen... o upp flaxade hönan!
    Då var de spirande stråna desto roligare o se ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  2. Fast det verkar vara den enda fasanen som strukit med, med tanke på hur många här är, är det inte mycket, även om det är lite läbbigt.
    Gräset och spiran var härligt! Solen vinner!!

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia