fredag 13 april 2012

Älgört+scilla


4 kommentarer:

  1. Vackert! Njutbart! Det e' vad jag tycker ....Tack :-)

    SvaraRadera
  2. Så kan man också göra! Väldigt grafiskt - och vackert!

    Ha en god helg!
    /Ruben

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en bukett från egen trädgård! Fint!

    SvaraRadera
  4. Det är tydligt att vi bor i ett mycket avlångt land! Här har inte älgörten tuttat fram över huvud taget...
    Underbar bild! Hur får man till den där ljusa bakgrunden undrar jag - och snart vet jag kanske!:)
    Önskar dig en skön helg!/Laila

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia