tisdag 24 april 2012

Dagens promenad


4 kommentarer:

  1. Där på stigen skulle vara mysigt att gå på upptäktsfärd! Vilken fin bild!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. oj så mycket jag missat här... förstår inte hur det gått till. Men som alltid fina bilder! Den stigen kan jag absolut tänka mig att gå på

    SvaraRadera
  3. Mysig stig, som leder till det stora vardagsrummet!

    SvaraRadera
  4. Vilken spännande bild. Jag har läst ikapp mig lite och nu sitter jag och funderar på om jag inte ska satsa på ett litet hönshus i ett hörn ändå. Bara för att de är så underbara!!!... och så äggen naturligtvis.
    Kram

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia