måndag 30 april 2012

Kivik Esperöds arboret imorse




3 kommentarer:

  1. Vackert är det med Magnolia.

    Ha en skön Valborg

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sldrig varit där men det står på min lista över "vill göra i sommar". Åh, dessa ljuvliga vitsippor!

    Jag gillar din "fårbild".

    Trevlig valborg!
    Maria

    SvaraRadera
  3. ja där är fint, jag hade inte heller varit där även om jag gått på Stenshuvuds bortre delar som gränsar mot arboretet.
    Hade inte blivit av, men nu blev det av för där fanns en växt jag behövde plåta..

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia