onsdag 11 april 2012

Johannas höns i vårsolen



9 kommentarer:

  1. Vilka vackra höns! Riktig påskkänsla när man ser dem gå och picka bland scillorna!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. höns är verkligen fina. och dessa var extra vårliga också!

    SvaraRadera
  3. Så fina de är. Och fullt upp att göra har de också :-)

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  4. Det är något speciellt med höns i trädgården. I alla former.
    Tack för idag! Det var verkligen roligt att träffas och jag hoppas på återseende.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, det är en speciell känsla med pickande höns i trädgården.

    SvaraRadera
  6. Härligt med frigående höns! Äggen blir så mycket godare från höns som trivs tycker jag. Sen är det ju äggulan som är mycket mer gul också. Vilka fina bilder på hönsen i trädgården.
    Ha det bra!
    MVH Eva

    SvaraRadera
  7. Gode billeder af dine flotte høns.
    Vi har også høns, men de går i indhegningen sammen med kronhjortene og andre i hønsegården.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvaraRadera
  8. Jo hönsen är fina ,men de är inte mina de är en väninnas:-)
    Jag har haft höns för en del år sedan, det tog slut när stormen Gudrun tog hönshuset..hönsen klarade sig, de kom på pension hos vänner. Där klarade de sig inte tyvärr, en viss räv kom på besök..

    SvaraRadera
  9. Skønne skønne høns - og skønne, skønne farver ;-)

    Ha´en god weekend
    Birgitte

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia