fredag 13 mars 2009

det har snöat i himlen också

"Det har snöat i himlen också" sade Filippa när vi körde till dagis i dag, allt är vitt i dag och väldigt blött.
Man ser inte långt i dimman och snön som kom i går kväll droppar bort.
Ny tvättklämmebild...när jag tittar ut genom mitt ena köksfönster är de det första jag ser.
På sommaren hänger tvätten här, jag älskar att titta på tvätt, det är vackert med färgerna och rörelserna efter vinden.

Forsythiariset åkte ut i dag, lade vackra spår bort till komposthögen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia