torsdag 9 april 2009

vårblommor och påsk


Scillor och vårstjärnor kommer faktiskt, jag som trodde att sorkarna ätit alla lökarna, hade fel, i år kommer alla de där lökarna jag petade ner för ett par år sedan, de behövde nog lite tid för att ta sig.
Om ett par år är det kanske sådär blått som jag gärna vill..
Nu är det påsk och konstrunda, det har varit städning, städning här, nu är tavlorna hängda och det skall bli kul att träffa människor på konstrundan. 
Glad påsk och njut av det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia